Prezentacja oferty firmy w katalogu online

Gospodarka się rozwija, powstają nowe firmy, rośnie konkurencja. Chcąc się utrzymać na rynku firmy wprowadzają nowe produkty, nowe usługi oraz promocje i okazje specjalne. W dobie nowych technologii, komputerów i Internetu możliwości promocji swojej oferty są znacznie większe niż kiedyś, kiedy Internet raczkował, a komputer w firmie był rzadkością. Obecnie sytuacja ta się odwróciła i coraz trudniej znaleźć firmę, która nie posiada komputera i dostępu do Internetu. Powszechność Internetu sprawiła, że opłaca się promować swoje produkty w sieci. Wpis ten dotyczy promocji swoich produktów w katalogach online. Posłużę się tutaj przykładem firmy kosmetycznej AVON. Jest to jedna z największych firm kosmetycznych na świecie o zasięgu międzynarodowym. Dlaczego akurat za przykład podałem tutaj tą firmę? AVON posiada w swojej ofercie bardzo wiele produktów. Co roku wydaje miliony katalogów w wersji papierowej i udostępnia katalogi online. Oferta tych katalogów aktualizowana jest dość często, bo co 3 tygodnie. Dzięki temu firma może zaprezentować nowe produkty i aktualną ofertę handlową, promocje oraz oferty specjalne. Poprzez katalog AVON w wersji online, firma może dotrzeć do osób, które nie mają dostępu do katalogów w wersji papierowej. Są też osoby, które po prostu wolą skorzystać z katalogów w wersji online niż z ich papierowych odpowiedników.  Katalogów online nie trzeba drukować i dystrybuować. To tylko jeden z przykładów jak firmy prezentują swoją ofertę w sieci. Istnieje również wiele innych sposobów na promocję swojej oferty w sieci. Jeśli nawet firma nie posiada tak bogatego asortymentu jak AVON i jej oferta nie jest tak często aktualizowana, również warto wydać katalog online.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


*